Välkommen!

Hejsan och välkommen till min nya blogg. I den här bloggen så kommer ni att få läsa och se om allt som har med cheerleading att göra, har haft en cheerleading blogg tidigare men la ner den eftersom att jag inte hade tid med den. Eftersom att det här är mitt första inlägg så ska jag skriva lite om mig och mitt lag!
•Jag har gått i cheerleading i 3/4 år
•Jag har tävlat 2 gånger
•Dom gångerna kom vårat lag 2a och 4a
•Vi ska tävla i år igen
•I bygg så är jag antingen topp eller framperson :D
•Cheerleading är det absolut bästa som finns ♥
•Jag älskar känslan när man klarar något som man inte klarat tidigare
•Även om jag inte är så bra på cheerleading så älskar jag det endå!!
•Jag har världens bästa lag
•Ibland så vill jag bara ge upp men då går jag och kollar på typ youtube på andra lag frå USA då blir jag peppad igen!
•Jag längtar sjukt mycket till DM 2013
•Även om jag är väldigt blyg så skäms jag nästan aldrig när vi uppträder :D
•Jag kommer inte på något mer att skriva... :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0